HTML

KultúrBetyár

Szubjeltív firkálmányok filmekről, könyvekről és zenéről

Friss topikok

Címkék

fesztivál (2) film (5) gondola (1) kocert (5) könyv (2) mese (1) morzsák (2) színház (1) vers (3) zene (14) Címkefelhő

Zorán: Hajolj le hozzám

2012.01.02. 23:15 Krygon

A legtöbb dal valahogy beleszövődött elétem egy-egy pillanatába.

Ez a dal pl egy olyan időszakomra utal vissza amikor nagyon magányos voltam ,de nagyon vágytam egy társra. Szinte égett belül a hiánya.

 

Hajolj le hozzám
Így szólt a kis virág
Hajolj le hozzám
Túl nagy a távolság
Hajolj le hozzám
Érezd az illatom
Hajolj le hozzám
A titkom megsúgom

Ne szakíts engem ki a földből
Ne szakíts el a gyökereimtől
Ne szakíts el, ne szakíts el
Mert belehalok

Hajolj le hozzám
Itt lenn a föld közel
Hajolj le hozzám
A szél nem szédít el
Hajolj le hozzám
Ott fenn oly idegen
Hajolj le hozzám
Maradj mindig velem

Ne szakíts engem ki a földből
Ne szakíts el a gyökereimtől
Ne szakíts el, ne szakíts el
Mert belehalok

Hajolj le hozzám
Látod tiéd vagyok
Hajolj le hozzám
Ha elhagysz, meghalok

Szólj hozzá!

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturbetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr873515238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása