HTML

KultúrBetyár

Szubjeltív firkálmányok filmekről, könyvekről és zenéről

Friss topikok

Címkék

fesztivál (2) film (5) gondola (1) kocert (5) könyv (2) mese (1) morzsák (2) színház (1) vers (3) zene (14) Címkefelhő

Womb - Méh

2012.01.03. 06:27 Krygon

Művészmoziba járni jó.Kicsi , barátságos és családias. Nem a Multiplex az egyetlen mozizási lehetőség. Igazi kincseket találunk ilyenkor.

Ezt a filmet is egy nagyon kedves ismerősöm ajánlotta. Ezt a beszámolót is neki írtam korábban. Remélem nem haragszik meg érte ha ide bloggolom.

 

Womb - Méh

A Film kép világa lenyűgöző. Az operatőr nagyon tudta a dolgát.

A történet már önmagában is elég furcsa. Szerintem többet is ki lehetett volna hozni belőle.

Nekem kicsit kevés volt a dialógus. Vagy legalább némi alámondás lehetett volna. Nem minden jött át pusztán a képi megoldásokból.

A női főszereplő szerintem nagyon jó volt. Vagy csak nagyon tetszett a tekintete :-)

A férfi  főszereplő szerintem nem egy jó választás volt.

Lehet ,hogy a szerepe eleve ilyen volt ,de a férfi kicsit idiótára sikeredett. Egy ilyen pasin nem tudom mit lehet annyira szeretni ,hogy még ilyen őrültséget is vállaljon egy nő érte.

De ez az én véleményem.

A film kicsit el lett nyújtva. A Képi világa az ami felhúzza az értékét.

Az az igazság ,hogy a zenéje nem nagyon maradt meg bennem (volt egyáltalán zenéje ? J )

De azért látni kell :-)

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturbetyar.blog.hu/api/trackback/id/tr293515542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása